Duizenden producten van over de hele wereld!
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Om als klant inkopen te doen bij ZamZamGo.nl geen klantenpas nodig. Als u een food gerelateerde onderneming heeft die ingeschreven staat bij de kamer van koophandel kunt u klant worden bij ZamZamGo.

Om klant te worden bij ZamZamGo.nl kunt u contact opnemen met onze klantenservice:

Raamsteeg 73-75
2311 PM Leiden
Telefoon nummer: 071 542 71 22
Email: info@zamzamgo.nl

Ook heeft u de volgende gegevens nodig voordat wij u als klant kunnen accepteren:

- Kopie van een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart);
- Een recent uittreksel Kamer van Koophandel (maximaal 6 maanden oud);
- Indien u niet de eigenaar bent zoals op het KvK-uittreksel staat vermeld:
Een machtiging met een kopie legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart) van de eigenaar zoals het op het uittreksel staat.

Nee, wij verkopen uitsluitend aan ondernemers of instellingen die producten gebruiken voor bedrijfsmatige doeleinden. De voorwaarde om bij ons klant te kunnen worden is dat uw bedrijf food gerelateerd is en staat ingeschreven bij de kamer van koophandel.

Wilt u klant worden bij ZamZamGo? Dan kunt u contact opzoeken met onze klantenservice: 

Raamsteeg 73-75
2311 PM Leiden
Telefoon nummer: 071 542 71 22
Email: info@zamzamgo.nl

Nee, alleen foodgerelateerde ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen bij ons aankopen doen.

De prijzen worden pas weergegeven wanneer u ingelogd bent. Als u geen klant bent en/of niet ingelogd bent, kunt u de prijzen dus niet zien.

Openingstijden


Maandag tot & met zaterdag:  8:00 - 20:00
Zondag: 10.00 - 18.00

Om uw account informatie bij te werken of te veranderen kunt u rechts bovenaan op "mijn account" klikken. Onder het kopje "account gegevens" kunt u uw gegevens wijzigen of bijwerken.

Om uw aflever en/of factuur adres te wijzigen kunt u rechts bovenaan op "mijn account" klikken. Onder het kopje "adressen" kunt u uw aflever en/of factuur adres wijzigen.

 

Om uw bestelgeschiedenis te bekijken kunt u rechts bovenaan op "mijn account" klikken. Onder het kopje bestellingen staan al uw bestellingen.